Rabu, 28 September 2011

MUNGKIN BUKAN REZEKI KU......

Robbi hablee miladunlakaa zurritontoiyiban innaka samii uddoa

Tuhanku, berilah kepadaku dari sisi-mu keturunan (anak) yang baik, sesungguhnya engkau Tuhan yang sangat mendengar...amin

doa untuk mendapat zuriat..bohonglah kalo aku katakan aty aku eppy sebab x dikurniakan zuriat lagi..aty sapa yang xsedih semua wanita yang bergelar isteri mesti mempunyai perasaan mcm aku...sedih,sunyi,hampa dll..jeritn aku x dengari kerna aku hanya berkat2 melalui aty aku x berani nak suarakan apa yang aku rasa..aku nak ckp aku nak anak..tapi aku tahu kelemahan aku dimana..aku cuba tapi aku x berdaya..ya allah kau berilah aku kekuatan untuk menerima setiap ujian darimu...........

                                                               ;;;


                                                               ;;;


             aku percaya suatu hari nanti aku akn dapat menjadi seorang ibu......
aku pernah bermimpi aku bersalin dapat kembar 8..mcm seronok sgt tapi semua tu mimpi...tapi jgn x percaya kdgkal mimpi leh jadi kenyataan...amin..harap2lah eh


                            kembar yang comel huhuuhu
oklah aku nie dah melalut sebenarnya..pepn kita sebagai hambanya banyak2kanlah berdoa semoga diberi keberkatan didunia dan di akhirat nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan